Photoshooting | Kristýna Tulachová

3:04

No a je to tady. Ovlivněná modelingovým světem, i já jsem začala fotit, haha. A baví mě stokrát více než pózovat. Je to rozhodně více kreativní! Zvolit vhodné místo, vhodný outfit, vhodný make-up (i když já momentálně fotím modelky zásadně bez make-upu), vhodné světlo a vybrat správný úhel. To vše skloubit a ještě pracovat s modelkou tak, aby její pózy a výrazy vypadaly přirozeně, aby se cítila dobře, aby panovala dobrá nálada na obou stranách a vznikly dobré fotky - dá to práci. Nedávno jsem fotila s Kristýnkou z Czechoslovaku, která je naprosto úžasná a pózování má v malíčku, navíc je to moje kamarádka, takže pohodička na place byla samozřejmostí. Na základě všech těchto faktorů vznikly, myslím, super fotky. Když fotím s holkami bez zkušeností, je to zase trochu jiné ... ale o tom jindy. 















You Might Also Like

1 komentářů

  1. vy dvě jste obě strašně super!! už vás někdy fakt musim fotit

    OdpovědětVymazat